Bronze βραβείο στα Social Media Awards

Νέα επιτυχία για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός καθώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά κατέκτησε το Bronze Βραβείο στα Social Media Awards.

Συγκεκριμένα βραβεύτηκε στην κατηγορία “Sports” για τη γενικότερη παρουσία των social media κατά τη διάρκεια της χρονιάς που θα μας… αποχαιρετήσει σε περίπου 40 ημέρες.

Μάλιστα φέτος οι υποψηφιότητες στα βραβεία ξεπέρασαν τις 450, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι 37%, με τη συμμετοχή agencies και brands από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Το επίπεδο και ο ανταγωνισμός των υποψηφιοτήτων ήταν πολύ υψηλός και η αξιολόγηση της κριτικής επιτροπής ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής έδωσαν ξεκάθαρα το μήνυμα, μέσω της βαθμολογίας τους, για λιγότερα βραβεία και ανάδειξη των πρακτικών εκείνων που θέτουν νέα δεδομένα για την αγορά. Συνεπώς, παρά την αύξηση των υποψηφιοτήτων φέτος, τα βραβεία είναι λιγότερα από πέρυσι και συγκεκριμένα τα Gold βραβεία αφορούν μόλις στο 8% των υποψηφιοτήτων.

Το βραβείο παρέλαβαν ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Ηλίας Κατσογιάννης και ο social media specialist, Νικόλας Μπαρδάκης κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που διοργανώθηκε το βράδυ της Πέμπτης (19/11) στο «THE BOX» στο Γκάζι.

Η δραστηριότητα στα social media

To τμήμα των social media της ΚΑΕ Παναθηναϊκός που βραβεύεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τα Social Media Awards δραστηριοποιείται έντονα τα τελευταία χρόνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσαρμοσμένο στις επιταγές της εποχής. Με διάθεση καλύτερης επικοινωνίας, προσφορών προς τον κόσμο αλλά και προώθησης κοινωνικών μηνυμάτων η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μέσα από τα social media έχει καταφέρει να αναπτύξει ένα τεράστιο δίκτυο που τυγχάνει της απόλυτης ανταπόκρισης των φιλάθλων.

Άλλωστε αυτό το μαρτυρούν και οι αριθμοί.

Συγκεκριμένα η επίσημη σελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στο facebook (www.facebook.com/paobcgr) αριθμεί περισσότερα από 360 χιλιάδες μέλη, το κανάλι στο youtube (Panathinaikos BC) περισσότερους από 25 χιλιάδες εγγεγραμμένους, στο twitter (@paobc) διακρίνονται περισσότεροι από 35 χιλιάδες followers ενώ στο Instagram (@paobc) οι ακόλουθοι πλησιάζουν τους 25 χιλιάδες.